Voor het vierde jaar op rij sleept Bakkerij ’t Stoepje de Foodservice Award voor beste marktkraam in de wacht. De marktbakker nam deze consumentenprijs dinsdag 10 januari in ontvangst uit handen van topkok Pierre Wind, op de Horecava in de Rai. De consumenten die op Bakkerij ’t Stoepje stemden, beoordeelden de marktkramen met een 8,29.
De consumenten beoordeelden ’t Stoepje op negen factoren, van assortiment, prijs en kwaliteit tot klantvriendelijkheid en gemak. Met deze ruime 8 als eindcijfer scoort ‘t Stoepje op alle fronten goed. De bakkerij mag nu weer een jaar lang, met trots, de titel Foodservice Award dragen.
“De Foodservice Award hebben wij dit jaar weer mogen ontvangen door onze trouwe fans en het enthousiasme van onze ondernemers”, reageert Peter de Jong, formule manager van Bakkerij ’t Stoepje.
“De consument gaat graag wekelijks naar zijn/haar lokale bakker. Aan de beoordelingen is te zien dat ze hier graag komen voor de gastvrijheid, het gemak, het assortiment en de kwaliteit. We zijn erg trots en willen al onze franchisers en onze fans bedanken voor dit mooie compliment.”
In de categorie marktkramen nam ’t Stoepje het dit jaar op tegen de Kaaskoning. De bakkerij weet zijn consumentenbeoordeling van 2022 te verbeteren. Vorig kwam het eindcijfer uit op een 8,23, dit jaar maar liefst een 8,29.
Emmy van Twillert